شرایط مرجوعی و بازگرداندن کالا در گناوه کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت های گناوه کالا بوده است و ما در این راستا می کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:

در این موارد گناوه کالا ضمانت بازگشت 7 روزه را در نظر گرفته است تا اگر طی یک هفته محصول دریافت شده مشکل و ایراد فنی داشته باشد بتوانید از این خدمات استفاده کنید. در این گونه موارد به نکات زیر  توجه کنید :

کالا را چطور ارسال کنید؟

– قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. و در صورت تایید می توانید اقدامات مرجوعی را انجام دهید .
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش گناوه کالا جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
–  حتما می بایست کالای برگشتی را همراه با تمام متعلقات آن و در جعبه خودش بسته بندی کرده و حتما و حتما بصورت بیمه شده ارسال کند و در صورت هرگونه آسیب ظاهری در زمان دریافت کالا ، مسولیت آن بر عهده خریدار می باشد .

– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

ارسال کالای جدید :

– بعد از اینکه کالای برگشتی به فروشگاه تحویل داده شد و پس از بررسی در بخش گارانتی و تایید کالای مرجوعی ، کالای جدید ارسال میگردد و امکان ارسال کالای جدید قبل از رسید کالای مرجوعی به فروشگاه وجود ندارد.

– چانچه کالای برگشتی در زمان تحویل در ناوگان حمل و نقل دچار آسیب ظاهری شده باشد امکان ارسال کالای نو وجود ندارد و بایستی پیگیری و شکایت از ناوگان حمل و نقل شده و مسولیت این مورد بر عهده خریدار است .

– ارسال کالای نو منوط به داشتن موجودی برای محصول مورد نظر می باشد. در غیر اینصورت مبلغ سفارش عودت داده می شود .

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:

اگر متوجه شدید کالا موقع حمل و نقل و یا سایر موارد آسیب دیده است ، از آنجایی مطابق فاکتور ارسالی , کالای خریداری شده کاملا تست شده تحویل شرکت حمل و نقل گردیده , هر گونه شکستگی و یا آسیب دیدگی احتمالی بر عهده شرکت حمل و نقل می باشد .

گارانتی اصالت کالا

تمامی کالای موجود درسایت دارای ضمانت اصالت بوده و در صورت مشاهده هر گونه عدم اصالت کالا ، مشتری می تواند با هماهنگی با پشتیبانی گناوه کالا ، کالای خریداری شده را برگشت دهند.

گارانتی گناوه کالا

اکثر محصولات گناوه کالا دارای گارانتی بازگشت هستند که میتوان در صورت بروز مشکلات در کالا ، از گارانتی استفاده کنید.

شرایط تعویض یا کنسل کردن سفارش

مشتری می تواند سفارش خود را قبل از ارسال به پست تعویض یا کنسل کند. و در صورت کنسل کردن سفارش هزینه کالا حداکثر طی 48 ساعت به حساب مشتری عودت داده می شود.